Ny og hurtigere kundeportal øger brugervenligheden

Log ind på kundeportalen


Energi Ikast sætter fokus på brugervenlighed på vores hjemmeside. Med en ny kundeportal tilføjes nye funktioner og de gamle brugersider bliver nu samlet i én kundeportal.

Følg med i dit forbrug og hold styr på regningerne

Hidtil har man logget ind to forskellige steder for at tilgå sine kundeoplysninger. Nu samler vi forbrugerweb og selvbetjening til én løsning i den nye kundeportal. Siden er allerede kørende og man kan logge ind på samme måde som på selvbetjeningen øverst i højre hjørne på www.energi-ikast.dk eller under fanen Kundeservice. Se desuden vores video-vejledning til login og oprettelse af bruger her

Nye funktioner giver en bedre kundeoplevelse

Vi anstrenger os altid for at forbedre kundeoplevelsen hos Energi Ikast og vi arbejder målrettet på at vores online tjenester bliver så brugervenlige som muligt. Med alle informationer samlet samme sted får kunderne bedre mulighed for at bruge de mange funktioner, der er til rådighed. Den nye side bliver i endnu højere grad en kommunikationsplatform og funktionerne bliver løbende udviklet og forbedret. Vi er snart klar med login via Nemid, tilmelding til e-Boks, bedre alarm-funktioner og der arbejdes desuden på en ny besked-funktion.

Få besøg af en hjælpende hånd

Som et særligt tilbud i forbindelse med overgangen til den nye platform, kan man booke vores energirådgiver til at komme ud og hjælpe med logon og forklaring af funktioner. Vores kundeservice er også altid klar til at hjælpe på mail og telefon. Kontakt energirådgiver Klaus Christensen her.

Overgangsperiode

For at give kunderne mulighed for at vænne sig til den nye kundeportal, lukker vi først for forbrugerweb den 1. oktober. Indtil da vil det altså være muligt både at logge på kundeportalen og den gamle forbrugerweb. 

Energirådgiver Klaus Christensen på besøg hos en kunde
Foto: Energirådgiver Klaus Christensen på besøg hos en kunde